Passejada des de les Bordes de les Pardines fins al llac d'Engolasters

Hem afegit aquesta excursió ja que és difícil trobar-ne de fàcils al Principat. La Majoria dels camins pugen o baixen. Si estaveu buscant una passejada en família, heu trobat la ideal! A més a més al llac trobareu un restaurant. Podeu fer el tomb al llac o continuar fins al bosc de Molleres amb el seu mirador i l'espai de picnic.

Dificultat : Passeig. Desnivell : 179m, Temps : 45 min.
Sortida : Bordes de les Pardines (Encamp) o bé llac d'Engolasters (Escaldes-Engordany).  Distància : 3,5 km

0 h: Bordes de les Pardines 1'437m
Pujar a la parròquia d'Encamp. A l'alçada del telecabina, girar a la dreta direcció "Cortals d'Encamp". Després de 2,5 Km. girar a la dreta, passar el pint i algunes granges. Continuar fins al panell d'indicació de circular i aparcar el cotxe. Començar a caminar, passar el túnel, els bancs públics i les fonts.

0.45 h: El llac d'Engolasters 1'616m
La ruta de la muntanya segueix el flanc d'aquesta, i acaba al llac. Fer la volta al llac per la dreta i tornar a la ruta. Des d'aquí podeu fer dues coses: o bé continuar la passejada (tirar a la dreta) o bé anar fins al restaurant. En cas de continuar la passejada, agafeu el camí de "Les Fonts", al costat d'una cabana de fusta.

El camí travessa un magnífic bosc. Just després del petit túnel, veureu unes escales que porten al mirador (veure més abaix) amb una vista preciosa d'Escaldes-Engordany i Andorra La Vella. Contineu el camí fins a l'espai de picnic.

Dificultat:
Passejada ideal per fer en família, no hi ha passatges durs. Es pot fer tant en bicicleta com amb cotxet de nadó.

Camí de "Les Fonts"

Darrera, les escales que pugen al mirador.

Menú:
Drets reservats 2001-2010 sobre les fotos i el text.