La vall d'Incles i el llac de Juclar

Excursió molt bonica dins d'una de les valls més maques del país, amb una flora increïble durant la primavera.

Vallée d'Inclés, Andorre
La vall d'Incles a la primavera

Passejada fàcil i familiar en una ruta poc freqüentada fins al càmping (3km, 1 hora)
Seguidament excursió de nivell mitjà fins al llac de Juclar i el refugi (2.310m, 1 hora).

val d'Incles, Andorre
La vall d'Incles és fàcil de trobar: Des d'Arinsal, baixeu a La Massana i pugeu a Ordino. Passeu el coll d'Ordino i arribareu a Canillo. Allà, aneu direcció França. 1 Km després d'El Tarter, avans de passar el pont, gireu a esquerra en direcció Vall d'Incles. Al cap d'uns 100m aparqueu el cotxe.

Si vno voleu caminar massa, podeu seguir aquesta petita ruta fins al càmping.

vallee d'Incles, Andorre
l'Entrada de la Vall d'Incles. A l'esquerra la petita ruta, a dreta el riu, i al fons l'Alt de Juclar (2'541m).
Un petit poblet dins la vall d'Incles. A l'esquerra el coll de Fontargent, a la dreta la vall que puja al llac de Juclar i als llacs de Siscaró.
Principi de la pujada cap al llac de Juclar. És difícil perdre's, ja que el camí està marcat fins al llac. Fixeu-vos en una bella cascada que trobareu a meitat del camí.
refuge de Juclar, vallee d'Incles, Andorre
Refugi de Juclar,  50 places, 2'310m, no guardat, gratuït i obert tot l'any.
Lac d'Incles, Andorre
El primer dels dos llacs de Juclar, 2'294m. Aquest llac és el més gran del país, i val la pena probar de pescar-hi! Per més informació sobre la pesca, clica aquí.

Trobareu més detalls de les excursions a Andorra quan arribeu a l'apartament/xalet de lloguer.

Menú:
Drets reservats 2001-2010 sobre les fotos i el text.